erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-02-25
10:35:00

Lisen it is
Är det nu man ångrar att man inte tog elevplatsen hos Lisen? ;) hehe nej faktiskt inte.
 
Lisen Bratt Fredricson och Matrix var enda dubbelnollorna i Gina Tricot GP på söndagens eftermiddag. Det innebar seger och en kvarts miljon i prispengar.
 

Uppdatering: 25 startande ekipage får ta sig an banan som enbart består av hinder i vitt och svart. Banan blev en svår utmaning och först med startnummer 23 blev det en nolla i protokollet. Den stod Emma Emanuelsson och Titan för. Även grundomgångens sista startande, kvalvinnaren Lisen Bratt Fredricson och Matrix, satt en nolla efter att ha varit i ett par hinder. Sju ekipage går till winning round.

Uppdatering 16.30: Lisen Bratt Fredricson visade att det inte var en tillfällighet att hon och Matrix (val f 2002 e Cardento-Maximus) vann kvalet till söndagens GP-final. Ekipaget var det enda som visade två felfria rundor i 1,55-klassen med winning round. För säkerhets skull var Österlensekipaget också snabbast i andra rundan. - Jag trodde inte att jag skulle kunna vinna här två år i rad. Matrix måste trivas i Borås, säger Lisen Bratt Fredricson som fick 250 000 kronor för sin seger.

Närmast efter sig hade segraren Royne Zetterman och Ech de Laubry som följde upp sina fyra fel i grundomgången med en felfri andra runda. Samma resultatrad hade klassens trea, Douglas Lindelöw med Casello. Emma Emanuelsson fick två nedslag i andra rundan och blev fyra.

Kommentarer:
#1: My

SV; Tack detsamma!

2013-02-25 @ 11:31:50
#2: Alva

Sv; Haha det ska jag göra! :D Allt bra då?

Svar: grymt :) hihi nja lite krasslig faktiskt men annars är det väl bra. Och du mår bra anatar jag, Thailand och allt? ;)
Erika Svensson

2013-02-25 @ 12:00:31

Vad tycker du om designen på min blogg?
Svara gärna i en kommentar :)
Din design e iaf sjukt fin

Svar: Tack snälla" Jag har dock ny på gång ;) hehe
Erika Svensson

2013-02-25 @ 12:13:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: