erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-02-15
09:35:58

Hej Fredag
Klockan ringde halv tre inatt och då skulle jag köra Jens till hans jobb då jag själv behöver bilen idag, mindre kul för oss båda. Kunde sova lite till vart fall sen. Nu ska jag strax iväg på en arbetsintervju här uppe, spännande. 
 
Sen blir det lite bloggning då jag fått lite önskingar.
 
Kan ju säga att det är sjukt trist att inte vara i stallet något nu när jag är här uppe och hälsar på =/ Men imorgon kanske det blir ett besök på Södertörn och hästarna där, dem känner ni ju igen  :D
 
Nu måste jag göra mig i ordning, ni vet när man ska ut och köra i städer man inte har koll på måste man vara ute i god tid ;)
 
Hoppas ni hade en mysig dag igår på alla sätt och vis, dela gärna med er utav vad just du gjorde. 
 
Puss!
Kommentar:
#1: Alva

SV; Kul! :D Jag ska träffa lite kompisar! Planer för helgen?

Svar: skojigt :)Jag ska hälsa på där jag arbetar som beridare och rida lite :) också lite kalas. själv då?
Erika Svensson

2013-02-15 @ 16:50:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: