erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-02-16
10:58:38

Hej :D

Då var lördagen igång då, Gud vad jag har sovit hårt inatt. Gårdagen var ju lång, var först uppe mitt i natten och körde Jens och kunde inte sova sen direkt. Elva var jag på en intervju här uppe som kändes toppen. Sen höll jag Jens sällskap i en traktor i fyra timmar då dem inte var färdig plogade.

Väl hemma vid fyra vilade vi en stund då vi var helt slut. Sen åt vi tacos och därefter kom Markus och Maria.
Trevlig fredag som avslutades runt klockan ett. Gud vad vi var trötta!

Nu ska vi strax köra till Södertörn och hälsa på Jessika och alla hästarna, det blir lite ridning med :D
Filning bilder blir det med såklart.

Så länge!

Kommentar:
#1: My

Var gärna med i Helgens blogg! (:
http://myheltenkelt.blogg.se/2013/february/helgens-blogg-2-3-4.html#comment

Svar: Absolut :D
Erika Svensson

2013-02-16 @ 12:56:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: