erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-02-03
19:59:01

Hästar min medicin

Även om jag verken tävlade eller red idag så mår jag så mycket bättre utav att träffa små hästapållar :)
Jag vill bara bli friskförklarad nu så jag kan åka upp och fortsätta rida. Blir tokig ju hehe.
Dock blir det förhoppningsvis lite tidning med Michaela i veckan då hon ordnat så att jag ska få rida :) söta hon!

Har nyss stått 15 min på crosstrainern sen gjorde jag lite styrkövningar och avslutade med en skön dusch så nu är jag klar för söndagens tv underhållning.

Min fina Snowflake var glad att se mig :))

Kommentarer:
#1: Friskey

hehe okej :)
Haft en bra söndag då? :)

Svar: Jodå tack, den har varit full och bra :) din då?
Erika Svensson

2013-02-03 @ 20:10:16
#2: Dragana

Vad söt liten! :)
Härligt med träning! Så du mår bättre nu? :)

Svar: Visst är hon hehe :)Ja asså jag mår ju okej men känner mig lite svag men vill ju röra på mig så att när jag väl får jobba vill jag ju inte bryta ihop för det liksom.
Mår bra men vad som döljer sig under vet jag inte ju så får ta det lite lugnt ändå :)
Är det bra med dig då?
Erika Svensson

2013-02-03 @ 20:26:32
#3: Dragana

Svar: Det låter vettigt! :)
Just nu är det inte så bra med mig. Är dunder förkyld med ont i halsen och ska åka till min kille imorgon, (har inte sett honom på en månad!), så det är dålig tajming och jätte jobbigt. :S

Svar: Men ush då också otur på det! Förhoppningsvis klarar han sig och ni kan mysa lite och du kan krya på dig hos honom :)
Erika Svensson

2013-02-03 @ 21:04:57
#4: Lollo

Fin blogg!
Allt bra?
Kika gärna in på min blogg :)
lovisamagnusson.blogg.se

Svar: Tack snälla, jodå bra tack själv då? absolut ska jag det.
Erika Svensson

2013-02-03 @ 21:09:45
#5: Dragana

Svar: Ja det får jag hoppas!
Ha en fortsatt mysig kväll! :)

Svar: Tack detsamma :)
Erika Svensson

2013-02-03 @ 21:53:49
#6: sonny

söt ju kolla bloggen

2013-02-04 @ 13:39:06

Haha vilken liten sötnos!

Svar: Amen visst är hon :D
Erika Svensson

2013-02-04 @ 16:02:54
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: