erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-02-03
07:49:54

God morgon

Oj vad jag var trött, sovit lite dåligt inatt.
Snart ska jag följa med lilla Anna och Sara till ridskolan där dem ska hoppa i en klubbtävling. Sara vet ni är super duktig ju men har inte vågat tävlat förr så det ska bli jätte kul nu på hennes första tävling.
Det blir Annas andra tävling och hon är också super duktig, har ridit mycket mindre än storasystser Sara men hon har blivit duktig snabbt tycker jag :)
Min hjälm ska lånas ut idag, vet knappt om jag vågar men vad gör man inte för sina tjejer.
Jag ska hjälpa till och fixa hästar och gå bana och sådär iallafall.

Nej nu frukost!

Hörs. Puss

Kommentarer:
#1: Jenny

Hoppas det går bra för dem båda :D

Svar: Ja det gick ju jätte bra för dem :)
Erika Svensson

2013-02-03 @ 09:35:27
#2: Malin

Vill du ha en gratis design? Jag gör gratis designer, kolla in min blogg!

Svar: Hejsan. Inte just nu då jag strax har en färdig men nästa gång kanske :)
Erika Svensson

2013-02-03 @ 10:26:47

Har en liten frågestund på min blogg! Kika gärna in och ställ en fråga! Om du stället TRE eller FLER så får du en länk!
Skriv gärna också ifall jag ska svara skriftligt eller i en video.

Kram!
Förlåt ifall du inte gillar såna här kommentarer... ;)

Svar: Hej hej, absolut kan jag kika in :) kram
Erika Svensson

2013-02-03 @ 11:00:26
#4: Clara

Hej! Jag driver en nystartad blogg som handlar om ridsport i all ära och hoppas att Du blir en av mina läsare! Vi ses!

Svar: Hejsan. Spännande absolut ska jag kika in :)
Erika Svensson

2013-02-03 @ 11:10:01
#5: Friskey

haha jag missade faktiskt melodifestivalen helt och hållet! :)
Tittade du på den?

Svar: Jasså du, nja slötittade, inget bra :P haha
Erika Svensson

2013-02-03 @ 12:50:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: