erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-02-12
07:43:29

God morgon

Att man kan vara så trött när klockan ringde men en kopp varm choklad senare känner jag mig lite piggare.
Det är fettis dagen idag så för alla er selmälskare glöm inte att köpa med någon semla hem :)

Själv ska jag nu under morgonen hjälpa till på restaurangen, ska ta hand om några konferens gäster. Sen blir det lunch med morfar som vanligt och därefter så ska jag åka upp till Jens i Läggesta.
Så en härlig 6h timmars resa väntar.. Jippi! Eller inte ;)

Ha en trevlig dag så hörs vi!

Kommentarer:

Hejsan! Underbar blogg!
Vad är det absolut roligaste med att blogga enligt dig? :)

Svar: Hej:) tack söta du!Ja det är ju en bra fråga :) som jag även kan svara lite mer på i ett inlägg. Men framförallt tycker jag det är kul när folk kommenterar som du nyss för ni har oftast egna bloggar och då kan jag få kika in hos er och få känna en ny människa läsa era historier. Det tycker jag är kul!
Samt är det roligt att skriva det har jag alltid gillat.
Kram
Erika Svensson

2013-02-12 @ 11:45:39

Hejsan! Underbar blogg!
Vad är det absolut roligaste med att blogga enligt dig? :)

2013-02-12 @ 11:45:39

Har en tävling på bloggen, veckans blogg!

Gå gärna in och anmäl dig :)

Länk till tävlingen: http://stallmolke.blogg.se/2013/february/veckans-blogg.html#comment

Svar: Det ska jag absolut göra :)
Erika Svensson

2013-02-12 @ 12:33:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: