erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-02-11
14:30:00

Glöm inte bloppisen
 
Tänkte lägga ut lite saker som jag inte använder, det är inte häst relaterade saker vilket gör det hela lite roligt med kanske. Så alla tjejer titta nu.
 
Frakten betalar ni själva men ni får såklart välja var och hur det ska skickas.
Är ni intresserade utav något så kontakta mig på:
[email protected]
eller lägg ett sms på
0739929282
 
Bilderna gör ju aldrig kläderna rättvisa men vid intresse ordnas fler och bättre bilder.
 
Först ut en blå sidenklänning som är en tubklänning. Går till mitten på knäet ungefär, använd en gång.
Storlek 36
150kr
 
Lila sidenklänning också tub och använd en gång. Går ner till vaden ungefär.
Storlek 36
200kr
 
 
Det här var min student klänning och är också endast använd en gång. Super snygg och skön klänning.
Storlek 36
150kr
 
 
Den här klänningen syddes upp till mig för mina föräldrars bröllop använd då och en gång till.
Den är somen storlek 34-36. Siden klänning som är kanon fin som jag ritat själv :)
300kr
 
Skor från HM aldrig använda då jag inpulsköpte
Storlek 38
100kr
 
Jeans kjol använd en gång.
Storlek 36
100kr
 
 
Kommentar:
#1: Kate

Hej, hoppas du får en fortsatt grym kväll ! Skulle vara kul om du ville kika in på min blogg och kanske lämna en kommentar efter dig, skulle betyda mycket. Du måste inte men skulle vara kul, kram !

Svar: Hej :) tack snälla du och desamma! Absolut ska jag göra det :)Kram
Erika Svensson

2013-02-11 @ 19:09:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: