erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-02-01
13:46:11

Erika tipsar
 
Jag har kikat runt på lite saker som jag tycker är fint och som inte kostar skjortan och tänkte dela med mig lite utav det är.
 
Jag älskar ju min nya hjälm det vet ni, på alla sätt och vis så är den kanon!  
1496kr
Tycker även ni ska kika in den nya kollektionen mycket snyggt har dem att bjuda på och priserna är ju som vanligt bra.
www.hooks.se
 
En Glen Gordon sko som jag provat förut den är urskön och ser hygglig ut tycker jag. Priset är kanon.
www.horsemeup.se
 
Sen för både ryttar och häst utrustning tycker jag ni ska kika in på
www.starrider.se då jag gillar hennes tänk extremt mycket!
 Längtar även massor till Linn Olssons kollektion släpps, spännande!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: