erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-02-25
19:52:18

En aningen roligt
2012: Hästar finns inte
2013: Hästar finns överallt
?!
 
Ja ironi eller? Nu talar jag som den hästälskare jag är och dotter till en riktigt grym kock.
Hästskött är ett väldigt fint skött och framför allt dyrt, ska smaka lite villt. Så jag hade aldrig tvekat om jag blivit bjuden, det hade säkert varit ur gott!
 
Däremot så får inte hästar som nån gång varit vaccinerade eller madicinerade på något vis gå till slakt. .
Eftersom hästskött då är dyrt är jag lite orolig över vad det är för hästskött som är i lassangerna osv, är det dåligt kött? Problemet och de fula med detta är ju att varorna dem säljer är felmärkta och det är däremot inte okej! Man vill veta vad man stoppar i sig, finns dem som är allergiska m.m.
 
Hela grejen är ju inte hästsköttet i sig utan att det kan vara dåligt skött som vi kan bli sjuka utav eller just att man inte ska felmärka varor, då är man inte ett pålitligt företag!!
 
Vad säger ni om alla debatter?
 
Humor är alltid viktigt när allt annat är kaos
Let's run before they Findus
Kommentarer:
#1: Lina

Hejsan! Nu har jag börjat med att göra bloggdesigner. Och jag skulle jätte gärna vilja göra flera. Så om just du är sugen på en ny fräsch design mejla mig på: [email protected]
Nu har jag även dagens blogg igång. Kika gärna in! http://linstro.blogg.se/2013/february/dagens-blogg.html#comment


Ha det så bra sålänge! :)

Svar: Hej tack för tipset! :) Ska kika in direkt!
Erika Svensson

2013-02-25 @ 20:14:36

Veckans blogg är utvald, kolla om det var du som vann och var med igen! :) http://equestrians.webblogg.se/2013/february/vinnaren-av-veckans-blogg.html#comment

2013-02-25 @ 20:36:27
#3: Emmy

Haha, håller med dig, problemet är inte att man ev ätit hästkött utan att de ljugit om det osv!

Svar: Amen eller hur!!
Erika Svensson

2013-02-26 @ 12:51:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: