erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-02-08
13:00:00

Bloggen då vad är den till för?
Gemfört med dem stora bloggarna är jag välidigt liten men jag har kommit en liten bit på vägen tycker jag och mitt mål är absolut inte att vara störst eller känd på min blogg. Min önskan med den här bloggen är att just du där hemma ska klicka in dig här nån gång om dagen för att du tycker att det jag skriver ger dig något. Det är lite roligheter blandat med hästrelaterade saker och att jag inspirerar dig genom livet. Mina texter ger dig något, att du ibland känner att oh den texten måste jag vidarebefodra eller att m ja det kan jag hålla med eller nej men så här tycker jag att det kan vara. Och då är man välkommen att kommentera fritt.
 
Bloggen vill jag ska vara en mötesplats, jag blir glad när ni kommenterar för att då kan jag se er och går alltid in och läser era bloggar för att se vem just ni är och vad ni hittar på. Det tycker jag är roligt, plus att om ni kommenterar så kan andra se era bloggar och ni hittar varandra. Vem vet en ny vän väntar kanske runt hörnet?
 
 
Tillsammans skapar vi, glöm inte det!
puss!
 
Kommentarer:
#1: vilma

hej kan inte du göra videoinlägg

Svar: Jo absolut gör några då och då :)
Erika Svensson

2013-02-08 @ 13:11:02
#2: Anonym

Vilken header , sjukt snygg :) Älskar din blogg

Kika gärna in min och va med i veckans blogg skulle va jätte roligt :)

Kram

Svar: Aw tack snälla du blir så glad :D Och ännu gladare att du kommenterar för då kan jag läsa din blogg, absolut ska jag kika in! Kram
Erika Svensson

2013-02-10 @ 20:43:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: