erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-02-10
11:29:23

Att sätta lite lyx i vardagen

Nu drar helgen som sagt mot sitt slut och en ny vecka startar. Vilket allt för många utav oss föraktar eller gör till en dålig sak. Istället för att se fram emot vardagen och hur trevlig och mysig den kan vara. En uppvärmning inför helgen liksom.
Här har ni några tips som jag själv tycker gör vardagen lite bättre. (Anpassad till olika åldrar)

Gå upp i tid så att du hinner ta dig en kopp kaffe/te. Bor du nära en vän du har följe med till skolan så bjud in på en morgon kopp behöver inte ta mycket extra tid.

Plugga på ett fik

Ta en bio kväll eller en bak kväll med någon/några som du tycker om

Ta dig ett bad

Tänd ljus i hemmet /på rummet

Ta dig ett glas vin en kväll till sista arbetet eller ett bra tv program som du ändå ska titta på

Planera in något roligt för kommande vecka

Kommentarer:
#1: Alva

Sv; Jodå! Helt okej, vad görs då? :D
Var gärna med i min tävling på min blogg! Jag vet att du som håller på med hästar, precis som jag, kommer gilla den här tävlingen! :) Kika in: http://alvac.webblogg.se/2013/february/alvacwebbloggse-i-samarbete-med-md-brodd-plugg.html

Kram!

Svar: vad bra. just nu bara lite blogg skrivning och så. själv? okej jag ska kika :D
Erika Svensson

2013-02-10 @ 12:19:06
#2: My

Nu är helgens blogg avslutad, kolla in om det var du som vann! :)
http://myheltenkelt.blogg.se/2013/february/helgens-blogg-vinnare.html#comment

Svar: jag ska kika :)
Erika Svensson

2013-02-10 @ 12:21:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: