erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-02-25
09:34:28

Amen hej!
Igår var min dag full av saker att göra och allt var jätte kul. Jag försökte att trycka inlägg till er men det de gick inte ? Så efter femte försökte la jag ner.
 
Vi var som sagt och provred en ponny igår, den var mer än förväntningarna, super kul nu är det bara att hålla tummarna! Sen kikade vi in på en pay and jump för att se en viss häst men det var såklart inte den utan en annan med samma namn. .Haha Det bar av till Jenny och Julia sen där Anna och Sara skulle få rida, jag hjälpte till på alla håll och kanter fick även hoppa upp den ena hästen en grov c ponny i typ fjordingformat, skulle rätta till lite saker och göra några språng. Gick jätte fint när hon väl sammarbetade och Julia kunde hoppa henne lite därefter.
Alla tjejer var super duktiga och det var jätte mysigt! Det blev några timmar där.
 
Körde inom Calle med såklart och fixade allt där.
 
 
Det var riktigt ruggit väder här igår och kallt. Vi var grymt trötta när vi kom hem och jag kände att det börja göra ont igen, men det får det väl vara värt. Så mysigt att vara med Anna och Sara, även Sofia men hon är nte riktigt någon hästtjej längre ;)
 
Nej ny dag nu då! Vaknade med hals ont. . Om några timmar är det lunch med morfar och sen sticker jag nog till stallet. Mys med Calle!
 
Hörs under dagen :)
Kommentar:
#1: Elsa

Sv: Tyvärr vet jag inte någon just nu iaf men säger klart till om jag hittar något :)

Svar: Okej men tack så länge då :)
Erika Svensson

2013-02-25 @ 10:13:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: