erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-02-14
10:54:57

14 Februari
Alla hjärtans dag
 
Dagen då många kramar sin älskade lite längre, äter något gott, uppvaktar med blommor m.m.
Sen finns det dem som man kanske glömmer bort, dem som inte har någon annan eller kanske inte har någonting alls. 
Den här dagen betyder egentligen inte så mycket, men absolut tycker  jag den är urmysig och firar nästan alltid. 
Men jag vill inte att alla ni som inte har någon eller är för lång bort från era nära och kära ska må dåligt utav denna dagen. 
Den här dagen står för KÄRLEK oavsätt om vi har någon eller inte. 
 
För två år sen på denna dagen tog jag och min vännina tag i ett litet firande vi och några olika vänner i kretsen som var singlar hade en kanon kväll ihop. Jag och min vän gjorde en tre rätters meny och vi åt alla gott och även tårta stod på schemat. Vi var alla singlar men gud vilken rolig och trevlig kväll vi hade!
 
Jag önskar alla mina nära och kära en fin alla hjärtans dag
Alla läsare stora kramar till er <3
 
 
Det här var vår galna tårta
Kommentarer:
#1: Anonym

ja det var en mycket trevlig och speciell kväll det där : )) vilket påhitt av oss hehe.. : ))

Svar: Ja men visst :)Är detta Landin som kommenterar? :)
Erika Svensson

2013-02-14 @ 21:38:50
#2: landin

missade visst att skriva namn : )
är du i stockholm igen eller?

Svar: hehe :)Ja men kommer hem imorgon, har varit och hälsat på samt ordnat mina sjukhus journaler
Erika Svensson

2013-02-18 @ 11:00:54
#3: landin

jasså vad tråkigt att behöva åka hem för de.. hur går de för dig. hur e det med dig?

Svar: Ja precis. Jo men det går väl bra och jag mår okej. Själv då?
Erika Svensson

2013-02-19 @ 08:35:03
#4: Anonym

okej vad skönt att höra.. vad har du för uppdrag härnest?? jodå allt är bara fint med mig tycker ja : )) dumt att klaga :)

Svar: Mitt första uppdrag är att bli frisk, jag utreds fortfarande. Sen får jag se :) vad skönt att höra hälsa gubben :)
Erika Svensson

2013-02-23 @ 23:22:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: