erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-04-07
15:49:01

Hej mina hjärtan

Hoppade Calle i förmiddags och tyckte det gick bra. Första gången jag hoppar liten bana med honom och andra gången jag hoppar han.
Han var lite brallig (har en kul videosnutt jag kan lägga ut :) ) och stark. Långa sträckor mellan hinderna är något vi behöver träna till med tanke på utomhus säsongen. Han blir stark då och vill gärna att det ska gå lite väl fort.

Fixade lite i stallet sen med tjejerna och nu har vi ätit lite sen lunch.

Nu andas vi lite och dricker te innan vi ska köra och göra roligheter ikväll :)

Kommentar:

Åh, blir så himla avundsjuk på vädret!! Här rider jag fortfarande med supermycket kläder på en snötäckt ridbana.. Vad roligt det är att se att du är piggare och verkar ha det bra! Saknar dig!
Kram från mickan från Södertörn

Svar: Det är riktigt härligt fast idag har det regnat massor =/ Ush då, bort med snön nu tack!! Tack du, hur är det med dig själv egentligen? Går det bra med lill stumpan? :) Kramen
Erika Svensson

2013-04-07 @ 19:12:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: