erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-04-27
14:08:11

Hej

Jag vet att det står lite still här men jag vet att många är i Göteborg och jag själv sitter bänkad här hemma och tittar.
Så jag behöver ju inte blogga för tomma ögon ;)
Utan jag passar på att njuta lite utanför bloggen.
Men jag mår bra och Calle med!

Är fortfarande sjuuuukt avis på alla er som är i Gbg, vilken show vilken mässa! Dreglat över sändningarna och era bilder där ute.

Kom nyss hem från stallet vart fall. Red dressyr och avslutade med lite härlig galopp i en gräshage.
Sara L var med som sällskap och tog nån bild och film.

Jag hoppas ni har en kanon helg!

Kommentar:
#1: sonny

hej erika nu har jag börjat blogga igen

Svar: Hej vad roligt :)
Erika Svensson

2013-04-28 @ 18:21:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: