erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-04-16
19:37:49

Fullt upp men ändå inte
Hej alla. 
Ja nu har videon publicerats som skulle komma upp i förmiddags när jag hade byggt övningar . .
Aja har varit iväg därav låg uppdatering. 
 
Vart i Malmö och handlade lite till restaurangen sen var jag i Lomma och hämtade ytterligare varor, sen pös jag till stallet och red Calle. Gick kanon, inte för hårt idag då det blir tufft dressyrpass med Karin imorgon förmiddag. 
 
När vi skulle mata hästarna ville inte Obbe äta och hans mage var lite orolig så Karin fick gå lite med han och lite annat men sen åt han lite betfor iallafall så hoppas det  inte är en kolik på gång. 
Smörjt all utrustning idag med och lite annat pill så jag kom nyss hem. 
 
Ska pilla lite med bloggen och uppdatera såklart :D
 
Tjing!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: