erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-09-02
12:31:00

Min weekend i stockholm
Det var mysigt på alla vis. Torsdagem bjöd på riktigt fint väder men fredagen var riktigt regnig och inget uppehåll alls.
 
Torsdagen:
Landade runt tio, åkte in mot centrum och letade efter ett skärp till mig som jag kunde ha till min klänning. HIttade ett sådant. Sedan åkte vi till hotellet, tänkte äta lite där ta det lugnt och göra vid oss till koncerten.
 
Detta är svårt att förklara här . . Men det hotell vi hade sett på hemsidan och sett bilder på m.m var inte det vi kom till. En bluff. Hemsidan var riktigt fin med fina rum och så. Jag hade frågat om hotellet låg ba till m.m.
Vi blev placerade på söder i ett industri område. .Kul! Inga butiker eller matställe i närheten. Vårt rum var jätte litet, inget fönster, mega litet badrum. Till och med fel gentemot vad de stod på bokningen men dem andra rummen var tydligen upptagna. .Trots att vi bokat dubbelrum. .  Receptionen betsod utav ett dörrhål med ett litet soffbord med en lapp där de stod reception. .
Vi har ring resia och försökte få dem till att fixa det til oss men de kune dem ju inte. . Men vi ska iallafall lämna in en reklamation,vilket dem också föreslog så vi har tagit bilder m.m som bevis även fimlat.
Detta var riktigt tråkigt och det var inte alls kul att gå från tbanan till hotellet efter konserten när det låg där de låg. .
 
Men men, resten var bra. Koncerten skrev jag ju om igår.
Flygresan dit var lite skumpig då vi hade oväder hemma i skåne, jag som inte är så jätte glad för att flyga tyckte detta var lit läskigt. Men vi fick go frukost i ett gulligt litet paket. och hemresan gick bara bra.
 
Köpte ett par jeans på G.star och ett par örhängen samt skärpet då. det var nog faktiskt allt jag handlade, men jeansen var ltie dyra så jag kände att jag ficl hålla igen :)
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: