erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-09-15
17:39:58

Hästdag

Efter att vi varit och tittat på SM vilket var jätte kul. ( Elsa om du läser detta så såg jag dig!!! :D)
Efter det körde vi till Annas Ridning, (yngsta tjejen i familjen här) hon hoppade idag. Jätte duktig var hon! Hon har ju inte ridit på ca ett år och hon är bara 10 år :)

Sen bar det av till Jolly. Han fick också hoppa lite idag :) jag värmde upp honom med trav och galopp bonar, ett litet kryss och sedan hoppade jag en studs linje och avslutade med en oxer på en meter, lite kort sådär bara för sen skulle Sara L få hoppa. (mellan systern). Hon fick också köra på galoppbomarna då hon inte hoppat så mycket studs innan. Sen tog jag bort ett hinder från serien när Sara skulle hoppa. Hon gjorde det så bra! Tredje gången hon hoppa gjorde jag sista hindret till ett räcke ca(70cm) sen inför sista höjda jag till hela 90 cm för denna lilla tös, och hon bara flög över :D så fint!! Jag visade henne höjden sen och hon var hel glad och nöjd och är förfarande ;) hon har aldrig hoppat så högt.

Även den äldsta systern Sofia som numera är rädd för hästar typ. Skrittade av Jolly idag?! Haha så kul! Sen höll hon Jolly hela tiden när vi pysslade om honom :) kul dag!

Nu blir det snart gäster här.
Trevlig lördag! Lite bilder och videos kommer!

Nöjd Sara och Jolly här

Kommentarer:
#1: Elsa

Sv: Va kul! Såg det bra ut?;) kan du kanske maila den filmen till mig?:)

Svar: Jag lägger gärna upp den här om jag får, det är bara en liten snutt :) vi tyckte det såg jätte bra ut! vi stod nära dig när du hoppat av med men vill einte störa ;)
Erika Svensson

2012-09-15 @ 19:53:44
#2: Matilda

Du e så lik en jag känner :)

Svar: Hehe jasså , vem ? :)
Erika Svensson

2012-09-15 @ 21:56:34

åh, vad roligt :)
har ni filmat när sara hoppade ? :)

Svar: Jadå det har vi, ligger uppe nu :D
Erika Svensson

2012-09-15 @ 22:08:14
#4: Kajsa

Söta :)

Svar: Tack / Sara :) hehe
Erika Svensson

2012-09-15 @ 23:42:04
#5: Elsa

Sv: Jadå det det får du, länka gärna till min blogg då oxå;) okej, haha ni måste tro jag är typ helt störd jag klappade och berömmde som en galning men var så sjukt glad;P

Svar: absolut ska jag göra det :) haha nädå! Bara kul att se tyckte jag :)) Jag gör samma!
Erika Svensson

2012-09-17 @ 20:09:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: