erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-09-16
18:41:55

Go kväll

Har varit i stallet hela eftermiddagen. Alla tre tjejerna var med i stallet idag igen. Kul med sällskap, behöver det med :)

Idag höll jag lektion för Sara på Jolly. Alltså Sara L. Skönt med lite avlastning ibland när man ändå rider varje dag.

Körde lite allt möjligt med dem, bommar hade vi mycket. Trav, galopp, slalom. Jolly var jätte fin idag och Sara duktig!
Imorgon ska jag rasta honom i skogen tänkte jag.

Han fick sig även en liten dusch idag, ren och fin häst är mycket mysigare :)

Varm dusch nu, sen lite te.

Kram


Saknar..

Kommentar:
#1: Matilda

Sugen på en länk inför mina 80-100 unika? Var med i Dagens blogg då! <3 http://pussmulen.blogg.se/2012/september/oj-jag-glomde.html

Svar: Absolut har varit inne =)
Erika Svensson

2012-09-16 @ 18:59:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: