erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-09-30
22:15:41

Filmen som lovat
Kommentarer:
#1: Elsa

Sv: Tack igen;) Ja det skulle vara kul, jag ska hålla utkik efter dig oxå denna gången och inte bara va i min egna lilla värld som på SM:et;P

Svar: haha det var ju SM hallå!?!?! då får man de ;)
Erika Svensson

2012-10-01 @ 06:35:02
#2: Emmy

Tips är att försöka vara lite följsammare och snabbare upp i sadeln efter hinderna men annars ser det bra ut! (Har lite samma problem själv men jag jobbar på dom, haha! ;))

Vi vill ha dressyrfilm också! ;DD

Svar: Ja men eller hur! såg dock bättre ut denna gången än förut tyckte jag. .Men tack :))Nått bra tips på hur just du tänker på det liksom?
Ja jag lovar där ska komma upp en!! Sällan någon är med och filmar hehe, plus att jag måste ha någon som hjälper mig med dressyren men ska försöka fixa en snart :)
Erika Svensson

2012-10-01 @ 21:16:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: