erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-09-10
22:42:20

deepshit
Hejsan.
Som ni kanske märkt har jag inte bloggat så mycket dessa två dagarna.
Det har tyvärr tagit slut mellan mig och min sambo, detta är sjukt tråkigt och jag mår riktigt dåligt! Jag mockade inte ens idag :O, , nej men jag älskar Pierre något fruktansvärt mycket men han tror inte längre på oss och att det kommer hålla. Skilljer oss trots allt 15 år, men det har inte stoppat oss innan. .Men jag kan tyvärr inte övertala honom. Även om jag skulle göra allt för att han skulle ändra sig. Det verkar iallafall som att vi kommer skiljas åt som vänner och vi kommer förhoppningsvis umgås ändå.
 
Vi får se vart jag tar vägen, jag får stanna men till vis gräns ju. Men just nu sover jag hos min "extra" familj och det känns tryggt.
 
Jag älskar honom som sagt och jag hoppas att han hittar tillbaka till mig. Men jag får försöka ta tag i mig själv sköta mitt jobb och Jolly. Även om det känns som att det vore så skönt att bara försvinna just nu! Min trygghet är borta, hans doft omkring mig försvinner, inget att krypa upp till eller kalla älskling. Dela saker med. Nu är det bara jag igen, och vad ska jag göra ensam?
 
Ush ja, ni vet hur det ligger till nu iallafall och jag ska göra mitt bästa för att bjuda på bra uppdatering igen!
 
över 200 unika nu igen! skoj att ni är tillbaka! Denna gången hoppas vi på att blogg.se inte bygger om ;)
 
Godnatt
Kommentarer:

Så tråkigt när det blir såhär!:( men tyvärr händer det ibland.. & varje gång fälls massor av tårar m.m...

Men du har mig & dina andra fina vänner o familj! Vi kommer alltid finnas här för dig.. Osv vad.. Och osv vilken tid på dygnet!! <3 jag är ett samtal & sms bort finns här alltid.. Osv tid! Var inte rädd för att ringa! Lr smsa för den delen... Säg till om jag kan hjälpa dig med något! Merän boende det har jag redan lovat.. & jag håller alltid vad jag lovar!


Kram gumman!! <3

Svar: Tack <3
Erika Svensson

2012-09-11 @ 08:13:23

Vad tusan.. Såg jag har fel blogg adress.. Men e ändrad nu!:)

Puss gumman! <3

2012-09-11 @ 08:14:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: