erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-09-30
09:01:09

Dagen

Idag är det jag som har utsläpp, Sara och kusinen Bella ska nig följa med.
Sen fixar vi i stallet och sedan här hemma då Sara och Sofia ska ha sitt släktkalas kl 15.

Jag själv ska pysa iväg och hoppa Jolly en klass. Maria frågade igår om jag ville hänga på och det kan jag väl tycka är nyttigt! Nu hoppa vi lite igår, men jag tror inte han dör utav en klass idag.
Skulle han kännas seg eller så, så kommer jag stryka mig igen. Men ni vet ju själva att där finns tävlingar mm som varar i två dagar :)

Ps. Film kommer från igår, men det blev lite små snuttar då måste sätta ihop de till er. Idag blir det nog svårt att filma då mina fotografer måste vara hemma till kalaset.

Fullt upp idag igen men skoj :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: