erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-10-11
10:29:26

Hoppningen igår
Jag och Sara H var väldans flitiga när vi var ute och byggde banan som jag sedan skulle hoppa. 8hinder blev det tror jag. Den bestod utav 2 grindar, vattenmata, blåtunna och sockerbitar. Tror det var allt iallafall, hehe. Detta låg ju såklart under hinderna för att träna på Jollys tittighet, han stannar ju gärna första gången men sen hoppar han. På lördag har vi inte den chansen. .
Vi hoppade fram lite och när jag skulle hoppa den blåa tunnan hade han bra bjudning men stannade precis innan hindret men eftersom både jag och Sara sidan om smackat så koppla han till och hoppade ändå, vilket min kropp och gärna inte hängde med på :P Vilket gjorde att jag fick tugga lite grus ;) hehe Men ingen skada skedd, ser väldigt roligt ut på film bara. Haha !
Upp igen och sen hoppade han hindret bra!
Vattenmattan och grinden hoppade han utan att stanna vilket vr toppen! För det har han inte gjort innan, även sockerbitarna funkade. Toppen!
 
Han var grymt fräsch och pigg, men då han sprang på och igenom hinderna i mellanåt hade jag svårt med eftergiftet då jag fick hålla in honom mycket och klaffade inte in när jag skulle ge efter hela tiden . . Annar skändes det bra, flöt på bra och höjden känns inte sm något problem. Det var nog sista rundan som vi hoppade bäst, då han lyssnade lite bättre.
 
Mörkt blev det snabbt, sol i början och mörker i slutet. . Retar mig som in i bomben på att han fick mat precis innan vi skulle ut med. . Man kan inte lämna stallet i fem min utan att nått konstigt händer. . Trots att man l'gger saker i krubban m.m och dem brukar inte få maten innan sex. .Men aja, de gick ju bra ändå, men jag vill inte att han ska äta så mycket precis innan. .
 
Film kommer upp strax, men jag strunta ri att redigera idag : ) Sätter ihop dem bara.
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: