erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-11-12
18:30:00

Vad händer nu?
Nu när jag skriver detta inlägget har jag inte bestämt mig för vad jag vill göra.
Jag är på resande fot nu på väg hem till Sverige och garanterar er att det är just det här jag sitter och funderar på.
 
Vad händer nu då? Jag vet iallafall att jag är inte färdig med det här, nu är jag inne i det och då är det lättare att komma någon vart. Men jag vet inte riktigt, hemma i Sverige eller utomland? Jag står fast vid att man får uppleva mer utomland oavsätt vad jag kommer bestämma mig för.
 
Men jag tänkte dela med mig lite smått utav vad jag kommer välja mellan och vilka jag har kontakt med just nu.
 
Lisen Bratt Fredricson har erbjudit mig en plats som groome och elev. En chans som är helgrym då både Lisen och Peder tävlar mycket och att få vara med dem och rida med dem varje dag, tror jag skulle göra stor skillnad på mig själv.
 
En svensk familj som är bosatt i Tyskland, träffade jag här i Holland och Sofia har pratat gott om mig för dem. Dem tävlar och har försäljingsstall. Väldigt intresserad utav detta med, men mer info om dem väntar.
 
Sen har vi fälttävlands stallet i Danmark som jag var i kontakt med innan jag åkte ner till Holland. Vi har hållt kontakten och jag ska försöka åka till dem i nästa vecka och hälsa på. Där kommer jag att arbeta med en proffisionell fälttävlandryttare, grooming, utbildning och ridning samt att få chansen att tävla. Detta lockar mig fruktansvärt mycket då jag alltid velat hålla på med fälttävlan och detta kanske är min väg in?
 
Detta och lite till cirkulerar i mina val. .Då tänker ni, men Holland och Sofia då?
Jo begrund utav ekonomiska saker och allmänt lite flackande tankar om vad hon själv ska göra så kommer hon inte att arbeta med en groomé. Vi kommer ha kontakt nu såklart och bestämmer hon för att hon vill ha en grooé ändå och jag inte valt något annat är de möjligt jag flyger hit igen.
Vi funkar väldigt bra ihop och det har vatir riktigt kul här nere.
Otroligt tacksam för att hon öppnat nya dörrar till mig som verkligen är värda något. Ställen som tävlar på elit nivå, att gå från henne till någon av dem här andra kommer bli riktigt kul.
 
Jag har haft det jätte underbart och hoppas på att möta Sofia på tävlingsbanan en dag på häst men även sidan om.
 
Jag är stolt över mig själv och det jag gjort och hoppas jag kommer välja något som fortsätter min resa och min utveckling.
Kommentarer:
#1: VickanR

Vill du vinna en fräck design från annaform.se? Då ska du ta chansen & anmäla dig på min blogg! Hoppas du vill vara med & lycka till :D Kram

2012-11-12 @ 21:09:05
#2: Ella

hejhej, just nu är det frågestund på min blogg, den som ställer mest frågor vinner en länkning, det kanske blir du? Ha en bra dag!

Svar: Trevligt :)
Erika Svensson

2012-11-13 @ 07:05:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: