erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-11-18
20:56:56

Tjingeling!
Hoppas ni haft en bra söndag och en bra helg. Det har absolut jag haft.
Vart ju i Danmark idag, därav ingen "livebloggning".
 
Åkte över till Gilleleje i Danmark för att titta på ett eventuellt jobb, pratade ju om att jag hade fått lite kontakter osv och detta var något som jag var väldigt intresserad utav.
Min dag har varit kanon!
 
Det blev fika och lite prat när jag kom upp. Familjen består  utav mamma,pappa, bror och Camilla då som är året yngre än mig, tävlar fälttävlan på proffesionell nivå (blev 5a i EM förra året och året därpå). Väldigt trevlig och duktig tjej. Familjen i sig var mycket jordnära och trevliga fick väldigt fint bemötande och dem var hur goa som helst.
 
Vi prata hade trevligt, fick en rundtur på deras extremt stora gård och anläggning. Inte så nybyggt och stilrent som i Holland kanske men där fanns allt och det var stort och mycket fint på sitt sätt, egen terrängbana, ridhus som var stort och fint, gräsbana, dressyrbana stora fina och många hagar.
 
Sen red vi lite, jag fick rida 4st två unghästar och två rutinerade fältävlanshästar. Hoppade även en. Gick väldigt bra tyckte jag, riktiigt fina hästar må jag säga. Någon fick man käpma med, någon var kanon fin men då fick man kanske kämpa med något annat osv. Kändes kanon iallafall och hoppade bara lite "små hinder".
 
Åkte därifrån med ett leende och kände att det här kan bli toppen, vilka möjligheter. Mycket ridning och tillgång till latt tävla. Känns bra, riktigt bra. Men inget tar vi ut i förskott.
 
Vi får se vad som sker. Mer info kommer i veckan. Allt kan inte nämnas här med en gång vet ni ;)
 
Har haft en toppen mysig dag iallafall, tidig och lång och nu är jag mer än trött!
 
Sov så gott allihopa!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: