erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-11-15
17:24:00

Stor morot eller?
 
Alltså jag vet inte riktigt men ser jag ut som en vandrande morot eller liknande?
Först bet ju Born to be wild mig i ryggen nere i Holland sen samma dag som jag skulle åka hem bet Connor mig i armen visserligen en helt galen hingst men ändå. .
 
Och nu när jag var på tävling med Katarna igår sa hon Billy biter aldrig männikskor men du får passa så att han inte biter Carla sidan om när du tränsar.. Och vet ni vad, han bet mig i handen :P
 
???
 
Betet på ryggen, har dock försvunnit nu
 
 
Blåmärke på armen, finns kvar än idag
 
och de på handen är så litet så det orkar jag inte lägga upp hehe.
 
Det gör ju såå ont när dem biter tur det inte gått hål nånstans. Enbart i handen men det var som sagt så litet att de inte gör så ont längre.
 
Kommentarer:
#1: Sandra SG

hejhej så fin blogg! :)

Svar: Hej tack så mycket :)
Erika Svensson

2012-11-15 @ 17:52:44
#2: Sandra SG

ska kolla in de senare ikväll, just nu måste jag till stallet! :)

Svar: vad skoj :) Ta det lugnt i kylan!
Erika Svensson

2012-11-15 @ 18:07:09
#3: iida

Hej Erika!

Du kommenterade min blogg för några dagar sedan och det du sa till mig var mkt intressant och kul att läsa - jag blev jätte glad.

Jag har några frågor till dej:

- vart bor du (stad)

- Har du Facebook?

Tacksam för svar. Och du, fortsätt och läs min blogg vettja'. Du skulle gärna kunna få svara på min blogg men att jag inte publicerade det:) eller via mejl :)

Super fin blogg.

Kram Ida :)

Svar: Hej : ) jag är bara ärlig och tyker att man ska få höra om man har skrivit någpt trevligt :).Jag bor i häljarp en by utamför Landskrona i Skåne. Min facebook är Erika Joy Isabella Svensson
tack tjejen kram!
Erika Svensson

2012-11-15 @ 19:46:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: