erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-11-06
22:47:04

sen bloggning
Blev det idag ja..
Blev så att efter vi var klara med stallet idag så körde vi till Sofias tävling redan idag. Stallade in hästarna och så. Det kommer bli så att jag är hemma på anläggningen då Sofia bara har två hästar med sig också när jag är färdig istallet med hennes andra hästar och så, kör vi bort till tvälingen. Pendlar lite emellan.
 
Det var riktigt mysigt där borta. Om det är sådant man kommer få uppleva alltid hade jag kunnat leva sådär. Som att kampa fast ännu bättre :D Stallarna var så mysiga tyckte jag, och vi hängde upp och pyntade med våra grejor. Banan var fin och grym vippplats, fin restaurang på ena sidan, alltså en riktigt fin restaurang som om den vore på stan liksom. Och på andra sidan var där caffe och sådär. Butiker med kläder och grejor fanns där med.
Riktigt nice om jag får säga det! Landade brevid några svenskar vilket också var trevligt. Stall managern var riktigt trevlig och hjälpsam han med!
 
Oh tjejer, där var riktigt mumsiga ridpojkar ;) haha
 
Har tagit lite bilder men dem får vänta. Nu blir det sängen blir långa dagar nu ju, med stallet och tävling. Men skoj :)
 
Natti
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: