erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-11-13
22:21:40

Sara Lundh gästbloggar
 Hej, det är jag som är lill Sara. Jag tänkte låna Erikas blogg en stund och prata lite om henne.
 
För mig är Erika som min storasyster, inte bara för att hon bor hos oss utan också att vi har så kul tillsammans, vi gör allt mellan himmel och jord och jag brukar alltid få rida på hennes hästar och foderhästar. Erika brukar också följa med mig på ridningen och hjälpa mig där men hon hjälper mig inte bara med hästar utan också med allt annat.
 
När vi flyttade hit vi bor nu var hon granne med oss, hon brukade passa mig och mina syskon när mina föräldrar inte var hemma.
Som person är Erika snäll, omtänksam och generös, hon är alltid glad och possitiv.
Erika tar väl hand om hästar, hon sköter de på ett bra sätt och hon hanterar hästar på ett bra sätt. Ger dem den kärlek hästarna behöver och hon skämmer bort sina hästar lite väl mycket ibland med godis,saker och kärlek m.m ;) Hon slår aldrig hästarna heller men hon säger till om de gör något dumt .
Jag och Erika står varandra nära, jag har kännt henne sen jag var 3 år och då var Erika 10 år.
Om jag skulle besriva Erika med 3 ord så är de det jag skrev innan snäll, omtänskam och alltid glad.
 
Så som Erika själv skulle sagt, Tjingeling ;)
/ Lill Sara (Lundh)
www.saralundh.blogg.se
Instagram: Saraalundh
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: