erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-11-05
21:26:19

Rubriker alltså. .
Ser att statistiken är bra, det tackar jag så för. Riktigt kul att ni hänger kvar trors att det är lite struligt med internet här nere i Holland i mellan åt. .
Jag åker ju på tävling ons-sön så då blir det nog tyvärr inte så mycket live uppdatering då jag bor på plats i lastbilen ju. Men jag ska höra med Sofia om de finns något sätt :)
 
Men jag ska försöka förbereda bloggen bra till er :)
 
Imorgon rider vi och motionerar hästarna på förmiddagen vissa ska hoppas utav dem som ska med sen på onsdag.
Efter det så är det trimmning, klippa lite, bada hästarna och snygga till dem ordentligt. Sen städar och packar vi lastbilen så den är rustad till pållarna och till oss själva och lilla Alva ska såklart med.
 
Så att vi bara kan gå upp på onsdag och packa in hätarna och köra.
 
Det ska bli spännande, min första stora tävling som groome, pirr. :)  Där brukar vara mycket bra och kända ryttare även på tävlingrna här, dem hoppar ju inte bara världscupen och så utan även dem lite läge. Grand prixen är på lördag, det ska bli spännande. Jag ser fram emot att se Rolex och Waldo. Våra hästar då alltså, sen ska en av Jans hästar med också tror jag.
 
Nej nu ska jag lägga mig i sängen. Skriva lite till er och sen se Sjunde himlen :)
 
God kväll
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: