erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-11-25
17:37:45

Rubriker alltså. .
Hej.
Jag hoppas ni haft en bra helg min har varit lugn och skön precis som det ska vara.
 
Ni undrar kanske vart allt hästprat tog vägen?
Det kommer ju upp lite iallafall, men det är så att nu när jag kom hem från Holland har jag tittat på lite andra grejor.
Jag ska iväg igen men vet tyvärr inte riktigt var än, väntar lite svar från folk. Då börjar resan igen med hästar , träning och tävling.
Jolly är ju inte kvar hos mig och därav kan jag inte bjuda på den uppdateringen som jag gjorde när jag hade honom.
Men Det finns mycket annat hästrelaterat jag kan bjuda på  nu under tiden istället ju :)
 
Njut nu av sista timmarna denna helgen sen kör vi på som vanligt igen, jag har grymt vårt att hålla mig vaken tar på krafterna att bada :P
 
Tjing
Kommentarer:
#1: Sandra SG

tycker samma som du. OCH ÄR SJUKT taksam för att du svara. Tror det blir jobbigt att hålla bara hästar på bloggen. Jag har bara en häst så inte så mkt att skriva om.

2012-11-25 @ 17:38:49
#2: Sandra SG

ja exakt! ska vara kul att blogga!

Svar: Precis :)
Erika Svensson

2012-11-25 @ 17:55:29

Sv; Det kommer vi snart skriva om i ett inlägg så fort som möjligt, så håll koll på bloggen :D
Vad har du gjort idag? :)

Svar: aha okej :) Jag var iväg och badade och njöt igår bara, en riktig söndag :)
Erika Svensson

2012-11-25 @ 18:41:16

Nu är vinnaren av Veckans Blogg dragen! Kika in och se om det blev du :D

Svar: spännande :)
Erika Svensson

2012-11-25 @ 19:08:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: