erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-11-23
14:12:56

Omoget och moget
Ni kan väl inte ha missat allt babbel om Sveriges största manliga hästbloggare ?
Jag fnissar lite när dem säger manliga med är dem så gamla? Aja inget illa menat då jag tycker bägge parterma är bra när det gäller ridningen.
 
Men att det måste bli sånt tjaffs varje gång om allt?
 
Tack och lov verkar det som att bägge två tog till sin mogna sida och löste det.
Jag vet inte hur ni tänker? Men jag läser ju inte deras bloggar för att någon utav dem är störst, jag läser dem för att dem är intressanta osv.
Bägge två imponerar på mig på hästryggen, via bloggen sådär men ändå så att jag läser ibland.
Nich tex. har jag alltid sett som kaxig efter vad man läst osv. . Men nu när han bad om ursäkt till Henrik offentligt visade även han lite hjärta och hjärna vilket gör för min del att man får upp ögonen lite igen.
 
Mycket tjaffs om en "liten" sak, bra att ni till slut våga visa att den mogna sidan är så mycket bättre!
 
Härligt killar, varför inte dela på tronen?
 
:)
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: