erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-11-11
16:45:00

Mina dagar i Holland
Mina tre veckor här nere har varit helt fantastiska!
Tuffa, fysiskt och psykiskt men väldigt lärande och jag har njutit utav varenda sekund!
 
Att ha fått denna chansen och att jag verkligen tog den, ångrar jag inte en sekund!
Här nere har jag upplevt så himla mycket, utvecklats som människa och som ryttare. Sofia har varit otroligt bra mot mig och Ronja har puschat och hjälpt mig med ridningen. Tack vara henne är mitt självförtroende på hästryggen just nu på topp. att få chansen att sitta på sånna häör hästar är nog något vi många drömmer om. Jag fick chansen och jag älskar det.
 
Imorgon åker jag hem, inte för att jag inte trivs utan för att det var bestämt så. Jag åkte ner för att prova och se vad som händer i framtiden. Med hjälp utav Sofia har jag fått välidgt fina ord och kontakter och när jag kommer hem i Sverige igen är det dags att fundera på vart/vad jag ska.
 
Att få grooma för Sofia har varit helt fantastiskt, det här vill jag verkligen. LIka mycket som jag vill rida dem höga klasserna där ute så vill jag grooma på den nivån. Det är två väölidgt skillda saker men så otroligt roliga.
 
För er som funderar på att prova, säger jag bara att tveka inte. Åk! Gärna utomland då man upplever så mycket mer där och större tävlingar. Jag har lärt mig så himla mycket, utav att f¨träffa dessa grymma ryttare och få titta. Att ha de ansvaret som man faktiskt har som groome tyckte jag var väldigt nervöst och nästan jobbigt i början. Men dt är just de som har gjort det hela så jäkla roligt och givande!
 
Jag vill tacka för denna Sofia för denna underbara starten och tack till er där hemma som puschade mig och hjälåte mig hit. På en vecka packade vi och bestämde jag mig för att åka.
 
Stort tack till: Familjen Lundh, Sara H och Jessika, Min hopptränare Katarina det är ni som gjort det här möjligt. Tack!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: