erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-11-26
19:09:54

Julklappstips
Nu börjar det sakta men säkert närma sig jul och tyvärr får vi nog ingen vit här nere. .
Tänkte ge er lite julklapps tips men inte bara för hästälskare. Kommer välja ut saker som jag själv tycker om och som jag anser är snyggt och en fin gåva :)
 
Först ut blir lite för hästfolket
 
Hos Hööks finns det en kollektion som jag gillar skarpt ilket ni nog märkt och det är JH kollektionen, jag äger rätt mycket utav kollektionen nu och är jätte nöjd! Här har ni lite smått och gott från dem
   
Hööks har även tagit in en hjälm från Lamicell just nu för julen. Ur snygg!
 
 
På horsemeup hittar ni ett gott utbud på hjälmar bl.a. Uvex hjälmarna har jag fått ett litet öga för men framförall diggar jag att det börjar komma lite mönster på hjälmarna.
Snyggt tycker jag och heja er som "vågar" bära en sådan
 
B vertigo har också massor med snyggheter inte bara kavajen här utan mycket mer
 
 
Fukuserade jag mest på ryttaren i sig och bara lite utav allt som finns där ute :)
Kommentarer:
#1: Sara

Kan säga till alla er som vill veta så är dom bruna byxorna sjukt sköna att både ha när man "jobbar" eller vad man ska säga även sjukt sköna att rida i :) Bara ett tips :D

Svar: Hehe tackar Sara :) alltid bra med omdömmen!<3
Erika Svensson

2012-11-26 @ 20:11:58
#2: Anonym

Hej! Nu har jag börjat med High/low, läs mer här för information! http://jennymattssons.blogg.se/2012/november/highlow.html

2012-11-26 @ 20:23:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: