erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-11-11
00:27:24

Hur var dagen?
Fullspäckad, jobbig men rolig.
 
Jobbade i stallet imorse, körde runt elva till tävlingen och groomade. waldo hade tre eller fyra ner i den klassen tror jag. Hem jobba vidare, red två hästar.
 
Born to be wild, är en rätt slö häst vilket är rätt roligt med tanke på namnet. Honom la jag inte allt fö rmycket tid på att han skulle gå snyggt och i form utan la tiden mer på mig själv och att han skulle få röra på sig. Så det gick bra men ingen rolig häst så direkt, tung och stark att rida.
 
Sen red jag Wille, han skulle få jobba och även jag. Gick bra i början sen testa han mig nog lite samt blev trött så jag fick kämpa lite men Ronja hjälpte till från marken och de avslutades väldigt bra tyckte jag. Givande och lärorik ridpass på en häst som är stark och svår att rida, samt är de så mycket häst att rida.
 
Sen tillbaka till tvälingen, Grad Prixen :)
Slutade på en niondeplats med ett ner. Riktigt bra!
 
Packade ihop oss i lastbilen och har nu landat hemma. Nu firar jag och Ronja helg!
 
Sumering utav hela tvälingen kommer imorgon :)
 
Sov gott med er, det ska jag!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: