erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-11-13
12:33:30

Hemma i Sverige igen
När jag klev på tåget  Almelo igår för att sitta två timmar bort till flygplatsen i Amsterdam, trodde jag att jag skulle gubbla massor på de som jag skev till er igår. .
 
Men med dundrande härlig musik i öronen upptäckte jag mig själv att le, jag log och tänkte tillbaka på mina tre veckor i Holland. Hur jäkla kul jag haft det, att jag fick denna chansen, denna upplevelsen. För första gången på väldigt länge kände jag att jag var lycklig. Den känlsan var helt underbar!
 
Tåget dundrade på  och jag tittade på de vackra Hollänska landkapet, husen, fotbollsplanena vi körde förbi. Jag kände en känsla som är svår att beskriva men jag verkligen njöt.
 
När Sofia lämnade mig vid tåget kramade hon mig, berättade att hon funderar skarp på att flytta hem till sin gård i Sverige igen och undrade då om hon fick höra av sig till mig. SJälvklart sa jag! Grymt kul att vi trivdes ihop och att hon var nöjd med mig.
 
Förneka inte dig själv eller vad du vill, tro på dig och din magkänsla. Det är är bara du själv och dina begrnsningar som kan stoppa dig i det du gör.
 
 
Kommentar:

Hej, vår hästblogg har börjat med något som vi kallar för "Häst-blogg nytt", där vi gör parodier på storbloggarna inom hästvärlden. Första avsnittet med Nicholai Hollesen ligger nu ute, kolla gärna och kommentera! :D

//Maja & Martina på Retard Riders.

Svar: Trevligt, tack :)
Erika Svensson

2012-11-13 @ 14:01:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: