erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-11-04
11:07:36

Hejsan :)
Känner att bloggningen inte är den bästa just nu men har lovat mig själv att det aldrig ska bli ett tvång. Vi har haft två rätt så tuffa veckor där de i princip bara varit jag och Ronja som arbetat med 25 hästar och allt vad som ingår där så därför har inte tiden eller orken funnits då även internet fungerar si sådär här nere. .
 
Men jag gör mitt bästa ska ni veta!
 
Blev en lång dag igår trots att vi låg så bra till men det var för att vi fick vänta på spån och sen mocka hela stallet.  . Men Jan hjälpte till och det verkar som att han har lite dåligt samvete nu när han märkt hur vi haft de.
 
Firade Marielle igår med hennes familj och släkt, det var riktigt trevligt tyckte jag :)
 
Idag är det bara slappa verkligen! Behöver de. Världscupen går ju idag, missa inte den! Jag tror vi ska se den hos Sofia för det är bara där vi kan se svensk tv :P
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: