erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-11-14
22:00:45

Härlig dag!
Kan man börja Sverige livet bättre?
 
Var iväg med min hopptränare idag på tävlingar i Flyinge. Om jag har rätt för mig så är det väl första gången Volkswagens stortävling är nu i år? Grymt kul iallafall! Fick fribiljetter och körde dit ikväll igen.
 
Härlig underhållning! Bra arrangerat och som jag sa innan så himla kul att Svenska eliten var där och tävlade.
Roffe helgrym som vanligt! Men även några andra namn som jag gillade idag. Samt hade dem en kort intervju med alla efter rundan vilket var riktigt roligt!
 
Tummen upp för denna tävling och hoppas den utvecklas, blir större och ännu bättre till nästa år! :)
 
Haft haft en mycket trevlig dag, varit glad och lycklig. Tummen upp för det!
 
Kommentar:

Sv; Okej, det kan faktiskt vara skönt ibland!
Det blir skolan för min del och sen kolla på en musikal :)

Svar: oh vad skoj :)
Erika Svensson

2012-11-14 @ 22:03:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: