erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-11-01
18:48:21

1 november
Shit vad tiden går snabbt!
 
Idag har varit en bra dag, haft roligt och allt har flytit på bra. Vart iväg med Sofia och hoppade två hästar idag. Jätte kul bägge hästarna gick bra. Kul att få åka lastbilen och allt vad den innebär! Uppvärmning inför nästa veckas tävling..
Får ju förbereda bloggen lite med när man åker på internationella tävlingar så är de ju uppstallning. Så jag blir borta från onsdag-söndag. .Tävlingen är rätt nära men eftersom jag är grome så bor jag i lastbilen :) Sofia med fast hon pyser nog hem och rider någon häst mellan. Men jag måste ju hålla koll på pållarna. Sen på lördagen är det fete fest vilket de tydligen alltid är efter tävlingar såhär ;)
 
Nu är jag och Ronja reda för att åka, ska in till Almelo och mysa lite gå i affärer och äta nått gott :)
 
Tjing
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: