erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-07-02
22:43:10

Markarbete
God afton.
Ja varnade ju för dålig update då jag inte varit hemma på hela dagen. Hoppas appen kommer igång snart!!!
 
Åkte inte till Katarina förrän vid 16 då hon stukade tummen igår och det bkev mindre saker att göra idag.
Var hos Sara lite på dagen, sen pyste vi till stallet, fixade och lastade Jolly.
 
Han fick stå i en hage hos Katarina så länge undertiden vi jobbade lite. Kl 18 var det dags för träning :)
Tränade för Pontus, markarbete, grymt bra träning och kul var det!! Gick riktigt bra , krävande både för mig och Jolly. När vi gick över till att hoppa så åkte jag av först :P haha Jolly är inte riktigt hoppad på en månad och ja han älskar det och gjorde rejäla glädjeskutt som jag inte var beredd på. Men sånt händer! Upp igen och få han till att galoppera lugnt, efter ett tag gick energin ur och vi kunde hoppa.
Hoppade även en serie på 5 hinder, vilket var första gången för Jolly då han värken hoppat det eller studs. En gång tror jag vi hoppat studs och kombination. Men lite knakigt i början då han ville springa ut, hehe men när jag fick ner han och gå lite lugnare så fixade vi det och dt kändes bra :)
 
Toppen träning och tummen upp!
 
Sara red en av Katarinas hästar idag, och det såg riktigt riktigt bra ut och om hon var glad! Så söt, hon kan verkligen inte dölja det heller. Jätte fokuserad på själva övningen sen när hon är klar skiner hon som en sol med hela huvudet :D hehe
 
Trött nu iallafall, så blir itne mer skrivande nu, har lite filmer från träningen. Men dock inget på det roliga :P Får se om Sara filmade med sin något.
 
Natti!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: