erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-07-23
15:00:00

Lördagen och personalfest
Då kommer här en liten sammanfattning då. :)
 
Jag bloggade ju under dagen så ni vet ju lite vad som hänt redan,
 
Men vi blev då hämtade runt ett av en sån där gammal buss, charmig. På den stod det då tio kamp och fotbolls golf m.m. Så då förstod vi ju vad de kunde bli. På plats ute i Saxtorp blev det då att köra ATV (fyrhjuling) grymt kul! 4e snabbast utav sju var jag. Efter det käkade vi en dallasburgare och sedan var det dags för tiokamp.
Mitt lag förlorade ganska stort poäng mässigt, men man fick ju mycket poäng för olika saker om ni förstår. . Men iallafall det var skit kul och jag tyckte faktiskt jag var rätt grym på det mästa ;) :) Så jag är ändå helnöjd! Lite blåmärken och skrapsår visar också lagkänslan :)) hehe
 
Väl klara här blir vi körda till ett hotell i Malmö där vi då ska göra oss i ordning, ca 1,5h hade vi på oss. Så jag slängde mig på sängen är slappnade av en stund. Tog en lång skön dusch och gjorde vid mig sen.
Halv åtta skulle vi vara på Olearys där vi åt, ryggbiff blev det där har jag för mig ;) hehe
grymt gott iallafall!
 
Efter det pös vi till bowlingen där skulle vi vara mellan 22-00. Super kul och för en gångs skull spelade jag riktigt bra bowling! Nån svacka mitt i fick jag, annars gick det kanon :) Härlig stämnign under hela kvällen och allt för mycket dricka ;)
 
 
Pierre kom och hämtade mig strax efter ett och vi var hemma runt två.
Då dundra jag in i duschen och satt där  ca 45 min :P ah skönt! Sen  blev det sängen! och hela gårdagen bestod av soff och säng läge. Käkade kebabtallrik och på kvällen  pös jag till stallet men som sagt lill Sara fick rida på Jolly :) Men han behövde ett lugnt ridpass så de var bara bra.
 
En toppen dag var det iallafall!
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: