erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-07-17
22:02:45

Kvälls update

Hade en skön eftermiddag hemma med Pierre. Var i stallet runt halv sju Sara L var med :) filmade idag, förhoppningsvis kommer det film nu ikväll. Red med Sara H då :) hon på Rico såklart o jag på Jolly :) Sara red dressyr och jag markarbete, Jessika stod för övningarna. Vi fick jobba på idag. Men det gick kanon. Massor massor med bommar, riktigt bra träning för Jolly. Lite seg i början men sen så gick han på bra. Skrittat och travat över en massa bommar både raksträckor och volt. Avslutade med att hoppa en linje, det gick också bra. Tror sista hindret låg på 90 i slutet och sista gången höjde dem till 1m :D första gången för mig och Jollt. Och det kändes kanon bra. Han hoppar mycket bättre på dem högre höjderna känner man. Mycket bra och roligt träning idag! Kommer upp film! Är behov av en ny sadel, har ni något tips? Jag sitter alldeles för framåtlutad på den jag har idag plus att jag vill ha en som ligger perfekto på Jolly bolly :) Tipsa gärna på hoppsadlar! Ser film nu samtidigt som jag försöker göra film från ridpasset idag :) Tjing

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: