erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-07-10
14:14:54

Klar i stallet :)

Nu har jag och Sara Lundh fixat allt i stallet :) Vi borstade Jolly och Tico länge idag, dem njöt och blev fina. Klippte Jolly lite här och där, lite trim så han blev fin i man mm. Sara red tico, lite kul att skriva så för Sara heter ju även Ticos ägare som jag brukar skriva om. Men just nu menar jag då Sara L :p Det gick bra för dem, skritt och trav bara. Jag skrittade Jolly barbacka samtidigt, ska även longera honom ikväll. :) Maria och Anna var och tittade, Saras mamma och lillasyster. Nu är jag hemma. Ser lite Greys anatomy sen blir det att diska.

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/1758111/images/2012/pic_4ffc1972e087c362f700002f.jpg" class="image">

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: