erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-07-31
12:00:52

Hustankar
eller nu är det mer huslängtan.
 
Jag och min sambo har rätt länge nu velat flytta ut till Häljarp och bo i Hus. Då vi bägge trivs bättre i ett hus och vill pyssla om ett hus och bara njuta. Vi vet såklart att det är mycket jobb, men han är 35 år och jag 20 och vi bägge vill verkligen ut.
 
Men nu är det ju så att man måste ha 15procent i kontant insatts och det är få människor som kan få ihop det. . Det är väldigt mycket pengar, men nu när jag äntligen fått ett fast tryggt jobb med papper mm. Så kan vi bröja spara, mn som sagt jag har en häst som ska betalas, han spelar golf och vi vill leva under tiden också.
Men vi vill så gärna ut och längtar fruktansvärt.
 
Berätta om ert drömhus/drömgård så delar jag med mig av mitt sen :)
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: