erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-07-24
14:58:28

Hej

Ja som sagt var i stallet lite sent igår, red Jolly i vår padock. Lite bommar och så som Sara la ut till oss, Jolly var riktigt fin igår, han är arbetsvillig och framåt :) Idag har jag varit hemma från jobb, fick ingen sömn inatt alls av nån konstig anledning och vaknade sedan med världens huvudverk och efter ett tag kräkte jag inne på toa? Hum.. Aja vilade, cyklade och släppte ut hästarna. Sedan vilade jag lite till. Försökte äta lite och efter att jag druckit mycket så kände jag mig bättre. Då fixade jag Jolly och begav mig ut i skogen. Typ en månad sen vi red i skogen, OM Jolly var pigg, trots värmen ;) men det gick bra och det var kul. Vi var rätt svettiga båda två när vi kom tillbaka. Efter jag ridit har jag tvättat hela Jollys box, tog sedan in honom igen och tvättade honom. Han var rätt smutsig ja!! Så nu är jag lite trött igen, men jag dricker flitigt och mår iallafall bättre. :) Svärfar fyller år idag och jag vill ju följa med och fira honom ikväll. Nu ska jag bara vila och duscha o vänta på Pierre som spelar golftävling.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: