erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-07-27
10:45:03

haha konstigt!
Såg att mitt inlägg igår kväll kommit upp sådär ca 20 gånger?! På mobilen stod det att det inte fungerade och därav gjorde jag inte fler inlägg eftersom jag försökte publicera men det stod bara att det inte gick =/
 
Aja sitter vid datorn nu så.
Måste visserligen snart göra mig i ordning för jobb.
 
Men kort och gott.
 
Igårkväll fixa jag snabbt i stallet och så, sen körde jag och Pierre till Barsebäck, åt god kyckling ute på gräset och mös. Badade dock inte då vinden faktiskt var lite kall. Vi körde inom om stallet på vägen hem igen och gav pållarna hö och pussa på Jolly :)
Jag halkade i stallet igår :p Hade flippflopp på mig så i en sluttning eller vad man ska säga halkade jag och slrapa upp knä och tår. Svider rätt bra faktsikt =/ och knäet fick sig en rejäl smäll i stengolvet. Så får se vad jag ska ha för skor när jag jobbar idag, mina tår är sänderslrapade ju :((
 
Aja imorse cyklade jag ut till stallet iallafall och släppte ut hästarna. Fixade allt i stallet så ikväll ska jag bara rida :)
Sara L följer med, får se var vi rider, vi vill till vattnet så får se om vi kan ta oss dit :D
 
Nu måste jag  skynda mig. Hej svej jobb kallar!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: