erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-07-06
14:27:19

Fredag och helg
För vissa ja, jag jobbar ikväll och imorgon med. Ledig på söndag.
Lite synd jag missar ju ponnyderbyt i Dagstorp. Jag är inte mycket för ponnys då jag har storhäst ju, men alltid kul att titta och det är kul att något så stort finns här nere. Kommer ryttare från hela Sverige hit ju.
Är ni där? Nått kul att dela med er?

Red Jolly imorse, han var inte snäll idag. Gjorde i princip allt för att slänga av mig, men det lyckades han inte med och sen gick han bra igen. Han ska skos nu på söndag, tror det har lite med underlaget att göra. Där vi brukar hoppa är lite hårdare och stenigare och Jolly är lte känslig nu när det är dags att sätt på nya skor. Men han blir fin om fötterna snart :)

Annars mår Jolly och Tico bra, så söta när dem kliar sig. Haha Tico låg i gräset och kliade rumpan idag, så jäkla söt är han!

Nu ska jag hoppa in i duschen innan jag beger mig mot jobb.

Trevlig helg på er!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: