erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-07-14
08:52:50

Falsterbo!! :)
Hej. Förlåt för dålig update igår! Jag kunde inte använda mobilen alls, tror det berodde på att vi har karneval i stan och när alla är på samma ställa samtidigt blir det överbelastat nätverk. Idag pyser jag till Falster bo med min "extra familj" eller ja två av dem, Mamma Maria och Sara L . Och hennes kusin Bella :) Ska bli en rolig och mysig dag, hoppas jag!

Ger er lite mer update i bilen om det fungerar. och ska försöka ge er lite därifrån så klart :)

Det gick bra att rida JOlly igår han var fin och gick bra, tramsade i början när vi skulle hoppa, men sen hoppa han fint. Dock var han väldigt vinglig och det var jobbigt. När vi skulle hoppa banan en andra gång blev jag sur och arg så jag hoppade av honom. . Ja min stubin var lite kort just då, då det hänt alldeles fö rmycket trams på kort tid. Men då hoppa Sara upp och tog banan just för att han inte skulle vinna.
Idag tar Jessika och Sara hadn om honom eftersom jag är i Falsterbo hela dagen.
Förresten. . . Hoppade 90 för första gången med Jolly igår :D:D
Jessika är ful ;) Men det är de som hjälper oss :) hihi

Aja hör sen! Känner det blir mest smörja här i skrivandet nu. hehe
Men vi mår bra, Pierre, jag Jolly bus och Snowflake :D

Falsterbooooo :D
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: