erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-07-04
14:30:07

Bad update :(
Nu när jag är iväg hela dagarna och kommer hem sent på kvällarna blir det så dålig uppdatering :( Tycker själv det är trist! Och gör så gott jag kan, jag hoppas verkligen att appen fungerar snart för det skulle underlätta för mig så jag kan ge er läsning!

Iallafall, igår var jag hos Katarina hela dagen och jobba. Sen åkte jag och Sara hem till henne och åt, tog det lugnt innan vi begav oss till stallet. Fick lite träning med Jessika som ledare :) Vi fick bra träning båda. Jag med hållning och Jolly fick arbeta mycket med ryggen. Red mycket på volter och över bommar.

En liknande träning hade vi nu imorse fast lite lättare.
Underbart väder idag! Såklart ska man iväg och jobba. hehe

Imorgon har jag fullt upp så Sara ska få ta hand om Jolly imorgon, lite lättare ridning får han då. Han har fått jobba nu ett par dagar så.
Nu måste jag hoppa in i duschen och göra mig klar för att bege mig till Grand hotell för att jobba.

Tjing på er!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: