erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-08-26
15:01:23

Vad händer?
Blev lite ja jag vet inte vad egentligen. Men jag tittade in på Nellie Berntssons blogg nyss och hon har bara skrivit ett arg inlägg som gjorde mig lite upprörd.
Jag vet inte vad som har hänt så uttalar mig inte än, men hon var på sin sista tävling med Bellman och det verkar ha gått riktigt snett.
Då jag evt att tjejen är grymt dukyig och hästen är en sprallande komet väntar jag spännt på vad som hänt. . Jag tror inte Nellie gjort nått fel idag . Fast jag vet inte.
Någon som vet?

Känns som att vad hon än skriver kommer folk att hacka på de och henne. Kanske även jag eftersom jag inte vet vad det handlar om. Men det känns som att den "mörka" hästvärlden tillsammans med svennebanan reglen att man inte får vara duktig kommer komma på ta igen och skapa liv.

Någon som hur något?
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: