erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-08-01
15:00:00

Vad är min blogg till för?
Jag startade en blogg för några år sen när jag spelade fotboll i div 2 en bit ifrån mitt hem så att dem där hemma kunde följa mig och hur livet gick för mig. När jag kom hem fortsatte jag bloggen ett tag för dem där uppe då.
Men efter ett tag la ja ner bloggen då det inte fanns rtid och ork.
 
När jag köpte Jolly började jag tänka på att starta upp den igen.
Och det gjorde jag.
 
Min blogg är till för att framförallt följa min och Jollys utveckling från noll till vart vi nu landar, bloggen är till för honom. Men för att inte tråka ut läsare och för att det inte går att skriva om häst 24/7 :P Så skriver jag såklart om mitt liv och tankar m.m.
Min blogg ska är till för att mötas, läsa nått, skoj, eller nått som tilltalar en, eller kanske tips m.m.
Jag vill gärna att ni läsare delar med er av åsikter och berättelser det är kul för oss alla att läsa hur andra gör/tycker och tänker.
 
Jag driver dennna bloggen för att det är roligt, och ibland behöver man skriva av sig. Jag gör så gott jag kan med inlägg m.m och den är framförallt till för att Jolly ska få visa upp sig! :)
Kommentar:
#1: teamgrys

Hej kika gärna in på våran blogg och lämna någon kommentar! :)

Svar: Det ska jag göra .)
Erika Svensson

2012-08-01 @ 17:24:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: